O Douleutaras συνεργάζεται με τη Skroutz για να προσφέρει υπηρεσίες εγκατάστασης και συναρμολόγησης για τα προϊόντα που αγοράζονται μέσω της κορυφαίας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική πελατειακή εμπειρία.
O Douleutaras, η πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών για το σπίτι στην Ελλάδα, ανακοίνωσε τη σύναψη συνεργασίας με τη Skroutz, την κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας. Από σήμερα, οι πελάτες που αγοράζουν προϊόντα όπως έπιπλα, όργανα γυμναστικής και έξυπνες οικιακές συσκευές από το Skroutz θα μπορούν να κλείνουν ταυτόχρονα υπηρεσίες εγκατάστασης και συναρμολόγησης που παρέχονται από τους έμπιστους επαγγελματίες του Douleutaras.
Αυτή η στρατηγική συνεργασία έχει ως στόχο να απλοποιήσει τη διαδικασία μετά την αγορά για τους πελάτες της Skroutz, επιτρέποντάς τους να προσθέτουν υπηρεσίες εγκατάστασης και συναρμολόγησης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Με ένα δίκτυο που περιλαμβάνει περισσότερους από 4.200 πιστοποιημένους επαγγελματίες σε πάνω από 90 κατηγορίες υπηρεσιών, ο Douleutaras διασφαλίζει ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν υψηλής ποιότητας, αξιόπιστες υπηρεσίες στο χώρο τους.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Skroutz, προσφέροντας τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες σε ένα ευρύτερο κοινό και κάνοντας τη διαδικασία εγκατάστασης προϊόντων στο σπίτι πιο εύκολη και πιο βολική», σημειώνει ο Ανδρέας Γραμμάτης Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής του Douleutaras «Η συνεργασία μας επιτρέπει στους πελάτες μας να απολαμβάνουν τις αγορές τους χωρίς το άγχος να βρουν πώς να τα εγκαταστήσουν ή να τα συναρμολογήσουν. Είτε πρόκειται για τη συναρμολόγηση ενός νέου επίπλου είτε για την εγκατάσταση έξυπνων οικιακών συστημάτων, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε», συμπληρώνει ο ίδιος.
Για να καταλήξει ο Ανδρέας Γραμμάτης: «Η συνεργασία μας με τη Skroutz και άλλους κορυφαίους εταίρους ενισχύει τη φιλοσοφία μας για μια λύση One Stop Shop για τους καταναλωτές. Είμαστε αφοσιωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας και θα συνεχίσουμε με το ίδιο πνεύμα».
Ο τρόπος λειτουργίας Επιλογή Προϊόντων και Υπηρεσίας: Όταν ένας πελάτης προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι του στο Skroutz, όπως έπιπλα ή έξυπνες οικιακές συσκευές, εμφανίζεται η επιλογή να προσθέσει υπηρεσίες εγκατάστασης ή συναρμολόγησης μαζί με το αντίστοιχο κόστος.
Επιβεβαίωση Παραγγελίας: Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης λαμβάνει ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία του επαγγελματία που θα αναλάβει την υπηρεσία.
Προγραμματισμός Υπηρεσίας: Μόλις το προϊόν παραδοθεί, ο επαγγελματίας επικοινωνεί με τον πελάτη μέσα σε μία έως δύο εργάσιμες ημέρες για να κανονιστεί το ραντεβού στον χώρο του πελάτη.
Με αυτή τη συνεργασία, οι πελάτες της Skroutz μπορούν να απολαύσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία, από την αγορά μέχρι την εγκατάσταση ή συναρμολόγηση, χωρίς ταλαιπωρία. Ας σημειωθεί, τέλος, ότι ο B2B τομέας αποτελεί κρίσιμο επιχειρησιακό βραχίονα στην ανάπτυξη της πλατφόρμας, με τον Douleutaras να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των ηλεκτρικών ειδών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, και της ασφάλισης. Μέχρι το τέλος του 2025, αναμένεται να έχουν ανακοινωθεί νέες συνεργασίες που θα ενισχύσουν σημαντικά την παρουσία της εταιρείας στην αγορά.