To Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, είναι το ετήσιο θεσμικό φόρουμ της αγοράς επαγγελματικής διαχείρισης συλλογικών επενδύσεων και επενδύσεων χαρτοφυλακίου. Επιδιώκει να αποτελέσει σημείο συνάντησης και αναφοράς της ελληνικής θεσμικής κοινότητας, αναδεικνύοντας περαιτέρω τον σημαντικό θεσμικό ρόλο της Ε.Θ.Ε. και αναβαθμίζοντας την παρουσία της ως Ηγέτη Σκέψης (thought leader) στην αγορά αλλά και ως θεσμικού συμβούλου κυβερνητικών και επιχειρηματικών αποφάσεων και πολιτικών.
Στο Panel VI: «Οι Νέοι μας», με συντονιστή τον κ. Αιμίλιο Κυριάκου, Πρόεδρο ΔΣ, Junior Achievement Greece, Διευθύνων Σύμβουλος, Citi Ελλάδος, Μάλτας, Κύπρου, ο Υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Πάνος Τσακλόγλου, ανέφερε ότι όλες οι πρωτοβουλίες εκ των πραγμάτων, μικρή εμβέλεια έχουν. Πρέπει να ξεκινήσει από νωρίς και με βιωματικό τρόπο. Πιστεύω ότι αν ο κόσμος είχε μία γενική γνώση οικονομικών, δεν θα φθάναμε στην οικονομική κρίση, με τον τρόπο που φθάσαμε. Χρειάζεται συντονισμός, αλλά ο εξωτερικός συντονισμός είναι δύσκολος να επιτευχθεί στην Ελλάδα.
Ο κ. Νικόλαος Δ. Φίλιππας, Πρόεδρος και Ιδρυτής του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, Καθηγητής Χρηματοοικονομικής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, είπε ότι πρέπει να δούμε πιο ολιστικά το θέμα του αλφαβητισμού. Είναι σοβαρό το θέμα, γιατί στην Ελλάδα ζήσαμε μία πλασματική ευημερία, που οδήγησε σε μια μεγάλη κρίση. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε το θέμα πιο ολιστικά. Στην Ελλάδα είναι πολύ χαμηλό το επίπεδο του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού. Ο σωστός τρόπος είναι η διδασκαλία στα σχολεία, αλλά είναι σημαντικό το ποιος θα διδάξει.
Ο κ. David Begjanyan, Φοιτητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Head, Flow On, JA Europe Company of the Year Competition 2021 (2ndprize), είπε ότι στις χώρες που υπάρχει υψηλός εγγραμματισμός, υπάρχει συντονισμός φορέων. Πρέπει να αναδείξουμε τα οφέλη των οικονομικών σε πρακτικό επίπεδο και να μην μείνουμε στην παραδοσιακή αντίληψη που υπάρχει για την οικονομία. Μπορούμε μέσα από τα social media να δείξουμε στους νέους πώς μπορούν να αυξήσουν το εισόδημά τους, να προβάλλουμε πετυχημένα casestudies κ.ά.