Στο μικροσκόπιο κολοσσών της παγκόσμιας ξενοδοχειακής σκηνής παραμένει η Ελλάδα. Ισχυροί «παίκτες», που έχουν διεισδύσει στην κονίστρα των υποδομών φιλοξενίας της χώρας, επιδιώκουν την επέκταση των δραστηριοτήτων τους, ενώ έτεροι κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Είναι κοινός τόπος ότι θέλουν να εκμεταλλευτούν το θετικό για τον ελληνικό τουρισμό momentum, ο οποίος καταφέρνει να καταρρίψει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, θέτοντας τον πήχη σε επίπεδα νέων ρεκόρ.

Στο πλαίσιο αυτό, την ενίσχυση της παρουσίας ενός από τους κολοσσούς της φιλοξενίας, της Marriott, σηματοδοτεί η αναμενόμενη άφιξη του brand JW Marriott στην Ελλάδα, το 2025, στο Μαράθι των Χανίων, μέσω ενός project υψηλών προδιαγραφών.

Η επένδυση, προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ, που υλοποιείται από την εταιρεία Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, προβλέπει, κατά την πρώτη φάση, την κατασκευή ενός τουριστικού συγκροτήματος 5 αστέρων, δυναμικότητας 600 κλινών, σε μια έκταση μεγαλύτερη των 100 στρεμμάτων στο παραθαλάσσιο χωριό Μαράθι.

Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα του ξενοδοχειακού κολοσσού, ο οποίος, τα τελευταία χρόνια, σκανάρει την Ελλάδα, με απώτερο στόχο τον πολλαπλασιασμό των ξενοδοχείων που έχει υπό την ομπρέλα του σε άμεσο χρονικό ορίζοντα.

Από το GREEK TOURISM & HOSPITALITY GUIDE