Η συγχώνευση των δύο εταιρειών δημιουργεί έναν κολοσσό με ενισχυμένες δυνατότητες υπηρεσιών
Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση των Hill+Knowlton και BCW, που περιλαμβάνει επίσης τις εταιρείες Axicom και Buchanan και είχε ανακοινωθεί από τη WPP τον περασμένο Ιανουάριο.
Ως αποτέλεσμα αυτής η νέα εταιρεία με την επωνυμία Burson γίνεται ο ισχυρότερος παγκόσμιος παίκτης στον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων με Burson με ετήσια συνδυαστικά έσοδα που αγγίζουν το 1.3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Burson αναμένεται να λανσάρει νέες υπηρεσίες και προϊόντα με αφετηρία την πρωτοποριακή της φιλοσοφία και στόχο να παγιώσει την ηγετική της θέση στην αγορά.
Ειδικότερα εισάγει ένα νέο πλαίσιο και μια μεθοδολογία συμβουλευτικής που φέρεται να αξιολογεί και να διαχειρίζεται το «κεφάλαιο φήμης» σε τέσσερις κατηγορίες ή «πυλώνες» – εταιρικές δραστηριότητες, επικοινωνίες, social narrative και πεποιθήσεις των stakeholders.
Στο πλαίσιο αυτό, η Burson έχει δημιουργήσει και μια σειρά εργαλείων που αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Στην Ελλάδα, η Burson θα συνεχίσει να εκπροσωπείται μέσω της Publicom, που είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη νέα εποχή που ανατέλλει όχι μόνο για εμάς ως συνεργάτες αλλά και για τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων διεθνώς μετά τη δημιουργία της Burson. Η Ψηφιακή Μετάβαση και οι κοινωνικές αλλαγές επιτάσσουν ευελιξία και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών με το βλέμμα στραμμένο πάντα στις ανάγκες του πελάτη» ανέφερε η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Publicom.
«H συμφωνία αυτή είναι ορόσημο και για την ελληνική αγορά, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία μας ως Publicom με τις ενισχυμένες δυνατότητες ενός παγκόσμιο κολοσσού όπως η Burson. Το μέλλον προβλέπεται συναρπαστικό σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο για τους πελάτες μας, τους stakeholders τους και την κοινωνία. Στην Publicom Burson είμαστε πανέτοιμοι και σταθερά μπροστά από τις εξελίξεις» δήλωσε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Publicom.