Σε μια περίοδο κατά την οποία ο χρηματοπιστωτικός τομέας συνεχίζει να βρίσκεται σε διαδικασία συνεχών αλλαγών, το 11th Digital Banking Forum ήρθε για να δώσει απαντήσεις στα ζητήματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις του ευρύτερου κλάδου όσον αφορά τόσο την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών όσο και την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών.
Σημαντικές ομιλίες περιελάμβανε η Ενότητα IIΙ με τίτλο: «Η επόμενη μέρα του ασφαλιστικού κλάδου απαιτεί νέες digital προσεγγίσεις»
Στο βήμα ανέβηκε ο κ. Ιωάννης Βασιλάτος, Chief Operations and Technology Officer, Eurolife FFH, τονίζοντας την χαρά και την τιμή που συμμετείχε στο DBFO24.
Μεταξύ άλλων τόνισε:
“Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει κάνει βήματα στον ψηφιακό κόσμο, στην αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου, στον τρόπο που λειτουργούμε, που εξυπηρετούμε τους πελάτες.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και τα τεχνολογικά εργαλεία έχουν αξιοποιηθεί εδώ και πολύ καιρό. Και με τα δίκτυα πωλήσεων και με τους πελάτες συμφωνούμε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια περιοχή όπου πρέπει να επενδύσουμε με γοργό ρυθμό.
Όπως αντιλαμβάνεστε οι πελάτες μας είναι πολλών δραστηριοτήτων, οπότε η εμπειρία πρέπει να είναι ενιαία.
Τα δίκτυα πωλήσεων έχουν επενδύσει ως μικρές οικονομικές οντότητες και είναι έτοιμα να δεχθούν υπηρεσίες από εμάς προς χρήση.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα το κράτος αναλαμβάνει τέτοιες πρωτοβουλίες που επιταχύνει και τις δικές μας ενέργειες. Πρόσφατα με τις τράπεζες έχει προχωρήσει το θέμα των πόθεν λέσχες και έχει έρθει και στην ασφαλιστική αγορά. Σήμερα το κράτος έχει αντιληφθεί πόσο σημαντικό είναι να στηθούν αυτές οι ψηφιακές συναλλαγές και ελπίζω να γίνει πιο δεκτικό για το θέμα ανταλλαγής data.
Στην Eurolife FFH εδώ και 7 χρόνια έχουμε ξεκινήσει επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Σήμερα το CRM που χρησιμοποιούμε εδώ και 4 χρόνια αποτελεί πια την ραχοκοκαλιά της εταιρείας μας και εξασφαλίζουμε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες μας.
Έχουμε data και αναμένουμε τα αποτελέσματα των analytics. Μετά τον Daniel ξαναγράψαμε τα μοντέλα κινδύνων, ευτυχώς έχουμε ανθρώπους και εργαλεία για να γίνουν οι σωστές αναλύσεις.
Ψηφιακά εργαλεία δημιουργούν την ανάγκη για νέα προϊόντα, όπως πχ το cyber protection και νέο τρόπο εξυπηρέτησης. Πλέον, το σχεδιάσαμε και για ιδιώτες και για μικρές επιχειρήσεις. Επενδύσαμε σε ένα ΑΙ hub και δουλεύουμε σε 2 cases. Aυτό αποτελεί προπομπό ώστε να δούμε τα μελλοντικά benefits από την τεχνολογία”.