Οι αλυσίδες επώνυμων coffee shops σε όλη την Ευρώπη επιτυγχάνουν σταθερή ανάπτυξη εν μέσω οικονομικών προκλήσεων

Η έκθεση Project Café Europe 2024 του World Coffee Portal δείχνει ότι η συνολική ευρωπαϊκή αγορά καταστημάτων επώνυμου καφέ διογκώθηκε κατά 3,3%, φτάνοντας τα 45.008 καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες, με 33 από τις 40 μεγάλες αγορές να επιτυγχάνουν καθαρή ανάπτυξη σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

Οι περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές επώνυμων coffee shops σημείωσαν ανάπτυξη τους τελευταίους 12 μήνες, παρά το γεγονός ότι πολλοί πάροχοι έρχονται αντιμέτωποι με το υψηλό λειτουργικό κόστος και τη χαμηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αποκάλυψε η νέα έρευνα του World Coffee Portal.

Καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις μειώθηκαν τους τελευταίους 12 μήνες, το 62% των leaders της ευρωπαϊκής βιομηχανίας που συμμετείχαν στην ανέφεραν θετικό πρόσημο στις συναλλαγές τους – αύξηση 4% από έτος σε έτος.   Μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ρωσίας, της Γαλλίας και της Τουρκία πέτυχαν όλες μονοψήφια ανάπτυξη. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Ουκρανία πέτυχε διψήφια ανάπτυξη, παρά τη κρίση με τη Ρωσία. Η Γερμανία ήταν η μεγαλύτερη αγορά που παρουσίασε συρρίκνωση, ενώ η Ελλάδα σημείωσε χαμηλή μονοψήφια μείωση στον αριθμό των καταστημάτων. Ενώ οι περισσότεροι operators ανέφεραν θετική αύξηση στις πωλήσεις, το υψηλό κόστος των πρώτων υλών, του προσωπικού και το χαμηλότερο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών παραμένουν βασικά εμπόδια στην κερδοφορία. Με τις μέσες τιμές των ροφημάτων να αυξάνονται ταχύτερα από τον ετήσιο πληθωρισμό της ΕΕ, οι operators υφίστανται αυξανόμενη πίεση σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον συναλλαγών.

Περισσότερα στο coffeemag.gr