Η Blueground, η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης επιπλωμένων διαμερισμάτων για διαμονές 30+ ημερών παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε 45 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου D.
Ο νέος γύρος χρηματοδότησης περιλαμβάνει κεφάλαια από το νέο επενδυτή της Blueground Susquehanna Private Equity Investments, LLLP (Susquehanna) αλλά και υφιστάμενους επενδυτές, όπως η Westcap.
Επιπλέον, η Blueground άντλησε δανειακή διευκόλυνση από τη Barclays με συμμετοχή της Morgan Stanley, της Deutsche Bank και της HSBC, η οποία αντικατέστησε τον προηγούμενο δανεισμό της με τη Silicon Valley Bank (SVB). Τα νέα κεφάλαια θα τροφοδοτήσουν την εξέλιξη νέας τεχνολογίας, τη ανάπτυξη του δικτύου διαμερισμάτων της και την εφαρμογή των νέων επιχειρησιακών της μοντέλων.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε νέους στρατηγικούς επενδυτές που μοιράζονται το όραμα της Blueground σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Blueground. «Η εμπιστοσύνη από κορυφαίους επενδυτές όπως η Susquehanna και αξιόπιστα τραπεζικά ιδρύματα όπως η Barclays και οι κοινοπρακτικές τράπεζες, αποτελεί απόδειξη της οικονομικής απόδοσης και της παγκόσμιας ηγετικής θέσης της Blueground».
Ο ευέλικτος τρόπος ζωής παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής παγκοσμίως καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο των ιδιωτών όσο και των εταιρικών ταξιδιωτών που αναζητούν μεγαλύτερο έλεγχο στις επιλογές διαμονής τους. Η Blueground συνεχίζει να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην κάλυψη αυτών των αναγκών για ευέλικτη διαβίωση κατέχοντας το μεγαλύτερο δίκτυο επιπλωμένων διαμερισμάτων για διαμονή 30+ ημερών παγκοσμίως.
Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 10 χρόνια από τον διευθύνοντα σύμβουλο, Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, ο οποίος, μετά από πολλά χρόνια ως επαγγελματίας ταξιδιώτης, είχε βιώσει από πρώτο χέρι τη δυσκολία διαμονής μεγάλης διάρκειας σε ξενοδοχεία. Η φιλοδοξία του εξαρχής ήταν να δημιουργήσει έναν τρόπο που οι άνθρωποι θα μπορούσαν να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους, και παράλληλα να είναι ελεύθεροι να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.
Η εταιρεία έχει σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της 15.000 διαμερίσματα σε 32 πόλεις σε όλο τον κόσμο, που απευθύνονται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων πολλών εταιρειών του Fortune 500.
Παράλληλα με το βασικό της μοντέλο, η Blueground πρόσφατα εισήγαγε δύο νέες στρατηγικές πρωτοβουλίες που συνδυάζουν υψηλό περιθώριο κέρδους και χαμηλές ανάγκες σε κεφάλαια: το Franchising (Δικαιοχρησία) και το Partner Network (Δίκτυο Συνεργατών). Η Blueground ανακοίνωσε ήδη τις δύο πρώτες συμφωνίες franchising με την Mitsubishi Real Estate Company στην Ιαπωνία και με την Chic Republic Public Company Limited στην Ταϊλάνδη.