Iσχυρή ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων και σημαντική βελτίωση κερδών παρουσίασε η Henkel to 2023.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 2,15 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη 4,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT)* ανήρθαν στα 2,6 δισ. ευρώ, σημαντικά αυξημένα κατά 10,2%, ενώ το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε στο 11,9%, σημειώνοντας βελτίωση κατά 150 μονάδες βάσης.
Τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS) εμφάνισαν αύξηση 20% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και ανήλθαν στα 4,35 ευρώ.
Σε νέο υψηλό επίπεδο διαμορφώθηκαν οι διαθέσιμες ταμειακές ροές, στα 2,6 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,85 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή.
Η Henkel συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την υλοποίηση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής της.
Τα key points
Ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις το 2023
– Πωλήσεις: 21.5δισ. ευρώ, πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη 4,2%
– Λειτουργικά κέρδη (EBIT)*: 2,6 δισ. ευρώ, σημαντική αύξηση 10,2%
– Περιθώριο EBIT*: 11,9%, ισχυρή βελτίωση κατά 150 μονάδες βάσης
– Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)* σημαντικά υψηλότερα: 4,35 ευρώ, +20,0% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες
– Διαθέσιμες ταμειακές ροές σε νέο υψηλό επίπεδο 2,6 δισ. ευρώ
§ Σταθερό προτεινόμενο μέρισμα: 1,85 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή
§ Συνεχής προώθηση της υλοποίησης του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής
– Consumer Brands: Η συγχώνευση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο
– Adhesive Technologies: Νέος οργανισμός με ακόμα μεγαλύτερη αφοσίωση στον πελάτη
– Ενισχύθηκαν και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες με στοχευμένες εξαγορές
– Προώθηση της βιωσιμότητας σε βασικούς τομείς
§ Προοπτικές για το οικονομικό έτος 2024 – εστίαση στην κερδοφόρα ανάπτυξη
– Οργανική αύξηση των πωλήσεων: από 2.0% έως 4.0%
– Περιθώριο EBIT*: από 12.0% έως 13.5%
– Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)*: Αύξηση της τάξης του +5% έως +20% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες)
«Παρά το διαρκώς απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς, προωθήσαμε με συνέπεια τη στρατηγική ανάπτυξής μας το 2023 και μάλιστα επιταχύναμε την εφαρμογή της. Προσφέραμε πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπερβούμε τις προοπτικές και προβλέψεις που είχαν τεθεί στην αρχή του έτους. Αυτή η επιτυχημένη εξέλιξη οδηγήθηκε τόσο από την επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) όσο και από τη μονάδα Consumer Brands», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel.