Μια ενδιαφέρουσα αποκάλυψη για τα έσοδα της Ιωάννας Τούνη έκανε η Humble, μέσω του ιδρυτή της Νίκου Ξυδά.

Μέσα από ένα βίντεο στο TikTok, ο Νίκος Ξυδάς αποκάλυψε ποιος μπορεί (δυνητικά) να είναι ο μηνιαίος τζίρος της Ιωάννας Τούνη από την εταιρεία ρούχων που διατηρεί. Με γρήγορους υπολογισμούς ο ιδρυτής της Humble ανέφερε ότι η influencer έχει μηνιαία καθαρά έσοδα 20.000-25.000 ευρώ.

Influencers: Πόσα κερδίζουν τελικά από ένα post;

«Η δημοτικότητά του αφορά (κατ εκτίμηση) σε 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.

Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της», ανέφερε ο Νίκος Ξυδάς.

Πρόστιμο μαμούθ της ΑΑΔΕ σε influencer μοντέλο για φοροδιαφυγή