Τόνοι μελάνης έχουν χυθεί για τον περιβόητο διαγωνισμό των 400 εκατ. Ευρώ που θα έφερνε την Ελλάδα στον 21ο αιώνα όσον αφορά τις αστυνομικές ταυτότητες. Μετά από πολλές ανατροπές, ήρθε η μεγάλη μέρα.
Χιλιάδες ραντεβού κλείστηκαν μέσα σε λίγες ώρες.
Η έκδοση των νέων ταυτοτήτων δεν έχει απασχολήσει μόνο το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη όλο αυτό το διάστημα.
Οι άνθρωποι του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης πέρασαν ολόκληρο το προεκλογικό καλοκαίρι, σχεδιάζοντας την ψηφιακή πλατφόρμα που εξυπηρετεί στον προγραμματισμό των ραντεβού των πολιτών, στα αστυνομικά τμήματα.
Χωρίς ουρές, χωρίς αναμονή, χωρίς άσκοπες επισκέψεις.
Η άσκηση είναι δοκιμασμένη και επιτυχημένη – το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει πλέον την εμπειρία να προσφέρει οριζοντίως τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Οι απαιτήσεις του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ήταν αυξημένες λόγω και της ισχυρής προτεραιοποίησης του έργου, αλλά ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δ.Παπαστεργίου και ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας, Δ. Αναγνωστόπουλος τελικά ανταποκρίθηκαν παρόλη την χρονική πίεση που όριζε η αρχική προθεσμία.
Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η καθολική αποδοχή των υπηρεσιών του gov.gr δείχνει ότι οι πολίτες έχουν πλήρως εξοικειωθεί και δείχνουν την προτίμηση τους σε ψηφιακές υπηρεσίες για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο.