Σε μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών στη λειτουργία της προχωρά η Marketing Greece. Σε αυτή την κατεύθυνση, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή αναλαμβάνει ο Νίκος Διαμαντόπουλος, σηματοδοτώντας την εκκίνηση μιας καινούργιας δυναμικής περιόδου για την εταιρεία.
Ταυτόχρονα, η Ρένα Σκουλούδη και ο Θρασύβουλος Πετρόπουλος, αμφότεροι από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία και γνώση, σημαντική πορεία και αφοσίωση στο έργο της Marketing Greece, αναβαθμίζονται στη θέση της Senior Marketing Strategist και Head Of Editorial, αντίστοιχα, ενώ σειρά στελεχών της εταιρείας αναλαμβάνει διευρυμένες αρμοδιότητες.
Μετά τις παραπάνω αλλαγές, η Ιωάννα Δρέττα παραμένει ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχίζοντας να υποστηρίζει τα στελέχη της εταιρείας με τις γνώσεις και την εμπειρία της προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει το ΔΣ. «Η μεγάλη οικογένεια της Marketing Greece, τα στελέχη -παλαιότερα και νεότερα-, η μεγάλη ομάδα συνεργατών, φίλων, υποστηρικτών που μας πίστεψαν, χορηγών και φορέων που μας εμπιστεύτηκαν είναι περήφανοι για όσα η εταιρεία κατάφερε και για τον τρόπο που συμβάλλει στην επικοινωνία της χώρας.
Η Marketing Greece, 10 χρόνια τώρα, παράγει εικόνα και φήμη για τη χώρα μας και γνώση για όλους όσους εμπλέκονται στον τουρισμό, με τρόπο επιδραστικό και καθοριστικό. Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά που ήμουν CEO της Marketing Greece, και πλέον ως μέλος του ΔΣ θα συνδράμω τη συνέχιση αυτής της μεγάλης προσπάθειας. Είμαι απολύτως βέβαιη για το λαμπρό μέλλον της εταιρείας», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα.