Το πρώτο VLGC διπλού καυσίμου παρέλαβε πρόσφατα η Dorian LPG, ναυτιλιακή συμφερόντων της οικογένειας Χατζηπατέρα.
H Dorian LPG ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το Captain Markos από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Kawasaki Heavy Industries.
Είναι το πρώτο VLGC διπλού καυσίμου της Dorian και θα ενταχθεί στο Helios LPG Pool, το οποίο αποτελεί κοινό pool διαχείρισης πλοίων της Dorian LPG με τη θυγατρική της MOL, Phoenix Tankers.
Σύμφωνα με το ναπηγείο, ο carrier υγραερίου λειτουργεί με χρήση τόσο υγραερίου όσο και μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Η χρήση του υγραερίου ως καυσίμου μειώνει σημαντικά τους όγκους εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx), CO2 και άλλων ρύπων σε σύγκριση με τη χρήση μαζούτ πλοίων. Με αυτόν τον τρόπο, το νέο πλοίο θα πληροί τα πρότυπα εκπομπών SOx*1 που ενισχύθηκαν τον Ιανουάριο του 2020 και τους κανονισμούς EEDI*2 Phase 3 που ενισχύουν περαιτέρω τα πρότυπα εκπομπών CO2.