Γράφει η «ξενοδόχος»
Delta Airlines, United Airlines και Air Canada είναι οι τρείς αεροπορικές στην άλλη άκρη του Ατλαντικού με τις οποίες θα προχωρήσει το πρόγραμμα συνδιαφήμισης της υπηρεσίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στις ΗΠΑ.
Από πλευράς του ΕΟΤ η συμμετοχή θα είναι έως το ήμισυ επί του συνόλου και η συνολική του επιβάρυνση ανέρχεται στο ποσό των 512 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και συναλλαγματικών διαφορών.
Αναλυτικότερα ως προς το πρόγραμμα συνδιαφήμισης για κάθε εταιρεία:
– Συνεργασία με την Delta Vacations της αεροπορικής εταιρείας Delta Airlines:
Η εταιρία Delta Vacations αποτελεί τμήμα της αεροπορικής εταιρίας Delta Airlines, και συγκεκριμένα αποτελεί την πλατφόρμα μέσω τις οποίας οι ταξιδιώτες μπορούν να προβούν σε κράτηση των αεροπορικών εισιτηρίων τους αλλά και ταξιδιωτικών πακέτων. Η Delta Airlines προσφέρει απευθείας πτήσεις προς την Αθήνα από τη Νέα Υόρκη και την Ατλάντα, με εσωτερικές συνδέσεις από 44 και 143 πόλεις των ΗΠΑ αντίστοιχα. Αν και προς το παρόν τα δρομολόγια είναι εποχιακά, η εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκτείνει την προσφορά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Οι προτεινόμενες ενέργειες της εν λόγω διαφημιστικής πρότασης θα υλοποιηθούν εντός της περιόδου Οκτωβρίου 2021 – Φεβρουαρίου 2022 και περιλαμβάνουν ενέργειες που απευθύνονται αφενός στην ενημέρωση και επιμόρφωση των ταξιδιωτικών συμβούλων της εταιρίας, οι οποίοι αριθμούν σε 75 χιλιάδες περίπου, αφετέρου σε νέους και επαναλαμβανόμενους καταναλωτές, με εκτιμώμενες θεάσεις των διαφημιστικών ενεργειών που σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια την εβδομάδα. Η συνολική αξία του εν λόγω προγράμματος συνδιαφήμισης θα ανέλθει στο ποσό των 400.000 δολαρίων ή 364 χιλ. ευρώ, ενώ η οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ θα ανέλθει σε ποσοστό 50% ήτοι στο ποσό των 182 χιλ. ευρώ άνευ ΦΠΑ, (ισοτιμία υπολογισμού €1 = USD 1.10).
– Συνεργασία με την Ink Publishing της αεροπορικής εταιρείας United Airlines:
Η εταιρεία Ink Publishing είναι ο αποκλειστικός εκδότης του επίσημου περιοδικού Hemispheres της αεροπορικής εταιρίας United Airlines (www.hemispheresmag.com) και της πλατφόρμας Navigator, η οποία χρησιμοποιεί πληροφορίες από την επισκεψιμότητα της united.com από υπολογιστή ή και κινητό.
Το περιοδικό εκδίδεται σε 500.000 αντίτυπα κάθε μήνα, τα οποία είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλες τις αεροπορικές πτήσεις της εταιρίας United Airlines, και σε όλες τις καμπίνες θέσεων (πρώτη θέση, business, οικονομική), ενώ 3.000 αντίτυπα διατίθενται στα United Club Lounges των αεροδρομίων. H εταιρία United Airlines για το έτος 2021 έχει δύο εποχιακές απευθείας πτήσεις προς Αθήνα, από το αεροδρόμιο Dulles της αμερικανικής πρωτεύουσας Ουάσινγκτον και από το αεροδρόμιο Newark στο Νιού Τζέρσεϋ.
Ο αριθμός των επιβατών εκτιμάται σε περισσότερα από 14 εκατομμύρια μηνιαίως. Η
πρόταση της εταιρίας περιλαμβάνει διαφημιστικές ενέργειες που απευθύνονται στους καταναλωτές και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας είτε μέσω άρθρων, είτε μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων στο έντυπο περιοδικό και στην ιστοσελίδα United.com, που θα υλοποιηθούν εντός της περιόδου Οκτωβρίου 2021 – Φεβρουαρίου 2022.
Η συνολική αξία του εν λόγω προγράμματος συνδιαφήμισης θα ανέλθει στο ποσό των 357 χιλ. δολαρίων ή 324 χιλ. ευρώ, ενώ η οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ θα ανέλθει σε ποσοστό περίπου 42%, ήτοι στο ποσό των 136 χιλ. ευρώ άνευ ΦΠΑ.
-Συνεργασία με την Air Canada Vacations της αεροπορικής εταιρείας Air Canada:
Η Air Canada Vacations, αποτελεί τμήμα της αεροπορικής εταιρίας Air Canada, και συγκεκριμένα προωθεί και διαχειρίζεται τις κρατήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων και ταξιδιωτικών πακέτων που προωθούνται από τον αερομεταφορέα. Η αεροπορική εταιρία του Καναδά μόλις τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε την επανεκκίνηση των απευθείας πτήσεων προς την Αθήνα με αυτές να πραγματοποιούνται από τα δύο διεθνή αεροδρόμια της χώρας, με 5 πτήσεις την εβδομάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου και 4 εβδομαδιαίες πτήσεις έπειτα από το αεροδρόμιο Pearson του Τορόντο και 5 πτήσεις και 3 αντίστοιχα για τα παραπάνω χρονικά διαστήματα, από το αεροδρόμιο Trudeau του Μόντρεαλ.
Η επισκεψιμότητα του aircanadavacations.com εκτιμάται σε 639 χιλιάδες μοναδικούς χρήστες μηνιαίως με 9 εκατομμύρια θεάσεις σελίδων. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στη βάση δεδομένων που λαμβάνουν τα newsletters της εταιρίας είναι 390 χιλιάδες, ενώ οι ακόλουθοι στα κοινωνικά δίκτυα αριθμούν τους 248 χιλιάδες συνολικά.
Το προτεινόμενο πρόγραμμα συνδιαφήμισης θα είναι διάρκειας έξι εβδομάδων και θα υλοποιηθεί εντός της περιόδου Οκτωβρίου 2021 – Φεβρουαρίου 2022 και απευθύνεται σε καταναλωτές ηλικίας 35+ κυρίως των αγορών του Οντάριο και του Κεμπέκ, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για τη διαφορετική κουλτούρα και τον πολιτισμό. Η συνολική αξία του εν λόγω προγράμματος συνδιαφήμισης θα ανέλθει στο ποσό των 238.000 δολαρίων, ή 216 χιλ. ευρώ, ενώ η οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ θα ανέλθει σε ποσοστό 42%, ήτοι στο ποσό των 91 χιλ. ευρώ άνευ ΦΠΑ.