Σταθερή λειτουργική κερδοφορία στα 21 εκ. ευρώ από 21,4 εκ. ευρώ με μεγάλη μείωση των κεφαλαιακών δαπανών σημείωσε το 2020 η Coca Cola 3E ενώ τα έσοδα από πωλήσεις έφθασαν τα 400,6 εκ. ευρώ. Η εταιρία σημείωσε καθαρά κέρδη 2,9 εκ. ευρώ και προσδοκά σε βελτίωση των συνθηκών στην αγορά, που θα έχουν ευνοϊκό αποτέλεσμα σε όλα τα μεγέθη της.
Συγκεκριμένα, το 2020 η Coca Cola 3E παρουσίασε κέρδη 2,9 εκ. ευρώ από 14,1 εκ. ευρώ το 2019, με τα έσοδα από πωλήσεις να υποχωρούν στα 400,6 εκ. ευρώ από 475 εκ. ευρώ αντίστοιχα (-15,6%) και τα λειτουργικά κέρδη διατηρούνται στα 21 εκ. ευρώ από 21,4 εκ. ευρώ αντίστοιχα (-1,8%). Ο όγκος πωλήσεων διαμορφώθηκε σε 88,7 εκ. κιβώτια έναντι 111,7 εκ. κιβωτίων το 2019 (-20,6%), καθώς όλα τα μεγέθη επηρεάστηκαν από τις συνθήκες κρίσης που προκάλεσε η πανδημία..
Η μείωση των κεφαλαιουχικών δαπανών συνέβαλε στα αποτελέσματα παρά τη μείωση του όγκου των πωλήσεων λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και στα σημεία πώλησης που προκάλεσε η πανδημία. Πράγματι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της εταιρείας ανήλθαν σε 10,5 εκ. ευρώ από 19,7 εκ. ευρώ αντίστοιχα και τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε 153,2 εκ. ευρώ από 152,7 εκ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση. Ο συνολικός δανεισμός στο τέλος του 2020 ήταν 45,6 εκ. ευρώ.
Η Coca-Cola 3Ε πρόκειται να προχωρήσει σε συγχώνευση με απορρόφηση της συνδεδεμένης εταιρείας Τσακίρης και σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου στις 18.5.2021 η προτεινόμενη συγχώνευση συμβάλλει στην απλούστευση και τον ορθολογισμό της κεφαλαιακής διάρθρωσης, της οργάνωσης των δραστηριοτήτων και την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης και διοίκησης των εμπλεκόμενων εταιρειών.
Παρά τις προκλήσεις στο μακροοικονομικό και εμπορικό περιβάλλον, η Coca-Cola 3 Ε Ελλάδος στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεών της και όπως τονίζει η διοίκησή της συνεχίζει να επενδύει στη χώρα, καθώς και στην ενδυνάμωση των σχέσεών της με τους πελάτες και την αγορά. Επίσης δίνει έμφαση στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, με στόχο το 2021 να αυξηθεί κατά 5 εκ. ευρώ, ως συνέπεια της βελτίωσης της κερδοφορίας της εταιρείας, παρά τις συνθήκες που επικρατούν.