Του Νίκου Σακελλαρίου
Στον καλαίσθητο χώρο του Μουσείου Βορρέ στην Παιανία, η ΑΧΑ την Παρασκευή πραγματοποίησε το ετήσιο συνέδριο Πωλήσεων που φέτος είχε ως θέμα: «Ενσυναίσθηση- Ενδυνάμωση».
Όχι δεν ήταν συνηθισμένο συνέδριο πωλήσεων, καθώς η AXA ποτέ δεν μας είχε συνηθίσει σε συνηθισμένα πράγματα.
Το θέμα αφορούσε την ανθρώπινη και συναισθηματική προσέγγιση τόσο του ανθρώπου-καταναλωτή όσο και την δημιουργία της ισχυρής ασφαλιστικής ομάδας.
Η Ομιλία του κ. Ερρίκου Μοάτσου
Στην ομιλία του κ. Μοάτσου, υπήρχαν αναφορές για όλα τα πρωτοποριακά προιόντα και υπηρεσίες της AXA στην Ελλάδα και στα επιτεύγματα της εταιρείας. Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα τονίστηκε ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών της (91%), η μεγάλη αύξηση παραγωγής στην Υγεία και βέβαια τα κέρδη 13 εκατ. ευρώ και το δείκτης φερεγγυότητας (SCR) στο 169%.
Ο κ Βασίλης Αντύπας (Διευθυντής αποκλειστικού Δικτύου), μίλησε για τον συνδυασμό Τέχνης και Τεχνολογίας που ακολουθεί και η AXA ασφαλιστική με στόχο όχι μόνο την αύξηση των πωλήσεων αλλά κυρίως την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της. Η «Ενσυναίσθηση είναι διαδραστική με τον συνάνθρωπο» δήλωσε ο κ. Αντύπας θέλοντας να προσδιορίσει την ανθρώπινη διάσταση για να συμπληρώσει ότι «είμαστε επαγγελματίες που πρέπει να μπορούμε να δώσουμε συνδυασμό προτάσεων».
O Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων κ. Νίκος Σακελλαρίου αναφέρθηκε στον ρόλο της Ενσυνείδησης για τη δημιουργία δυνατών ομάδων και την ενδυνάμωση των ομάδων για την αλλαγή. Εστίασε την ομιλία του στις νέες προκλήσεις της ασφαλιστικής αγοράς που προκαλούνται από τις μετακινήσεις των πληθυσμών, τις δημογραφικές αλλαγές , την τεχνολογία –επικοινωνία, την ψηφιοποίηση σε όλους τους τομείς των ασφαλιστικών εργασιών, στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Τα νέα δίκτυα διανομής αναπτύσσονται ισότιμα και ισοδύναμα με τα παλιά και υπάρχουν μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες στην ασφάλιση που σχετίζονται και με το cyber risk. Ο κ. Σακελλαρίου επεσήμανε τη διαμόρφωση του νέου νομικού πλαισίου με την IDD και την GDPR.
Στρατηγική του ομίλου AXA στην Ελλάδα
Ο κ. Σακελλαρίου ανέφερε ότι το αποκλειστικό δίκτυο αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την AXA.
Σχετικά με την προηγούμενη χρονιά, εστίασε στην μεγάλη αύξηση παραγωγής στον κλάδο υγείας (το 65% μέσα από το αποκλειστικό δίκτυο), την αύξηση κατά 25% των νέων συνεργατών και τόνισε ότι η ΑΧΑ πέτυχε το 2017 ρεκόρ 10ετίας σε ότι αφορά τη νέα παραγωγή. Ανάμεσα στους βασικούς στόχους είναι να δυναμώσουν το δίκτυο χρησιμοποιώντας την ψηφιοποίηση και παρέχουν όλα τα τεχνολογικά εργαλεία για καλύτερα αποτελέσματα.
Η Ενσυναίσθηση στην ασφάλιση
Για να γίνει καλύτερα κατανοητή η έννοια της ενσυναίσθησης , ακολούθησε μία μικρή προβολή και ένα δρώμενο που αφορούσε τις 5 αισθήσεις. Αφή, Γεύση, Ακοή, Όραση και Όσφρηση.