Πραγματοποιήθηκαν σήμερα από την Praktiker Hellas τα εγκαίνια του 16ου καταστήματος και πρώτου Β2Β center στο εμπορικό κέντρο “Emporium Plaza” στην Ανθούσα. Ο γενικός διευθυντής της Praktiker Hellas Ιωάννης Σελαλμαζίδης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την παρουσία της εταιρείας σε μια στρατηγική περιοχή, αυτή της Ανθούσας, η οποία δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, όπως ανέφερε στην ομιλία του.
“Με την παρουσία μας εδώ στοχεύουμε να συνεισφέρουμε μόνο θετικά στην περιοχή, τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά. Ήδη με τη λειτουργία του νέου καταστήματος καθώς και του Β2Β Center δίνουμε νέα πνοή στην περιοχή. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 4 εκατ. ευρώ ενώ στους νέους χώρους θα απασχολούνται περισσότεροι από 120 εργαζόμενοι. Η συμβολή του νέου διπλού καταστήματος θα είναι καθοριστική στην ενίσχυση της ηγετικής θέσης της Praktiker στην Ελλάδα συμπληρώνοντας την παρουσία της στην Αττική χωρίς να επηρεάζει την απόδοση των υπόλοιπων πέντε καταστημάτων στον νομό”.
Εφέτος η εταιρεία Praktiker Hellas συμπληρώνει 27 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Σελαλμαζίδη. “Ξεκινήσαμε το 1999 εισάγοντας τον θεσμό του DIY και παραμένουμε κοντά στους Έλληνες καταναλωτές με μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Όσο δύσκολες και αν έχουν υπάρξει οι οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας εμείς στην Praktiker Hellas πάντα αισιοδοξούμε έχοντας στραμμένο το βλέμμα στο μέλλον. Σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματά μας σταθερά και δυναμικά με στόχο το 7ο κατάστημα στην Αττική, το δεύτερο στη θεσσαλονίκη και δύο ακόμα καταστήματα στη νησιωτκή ελλάδα έως το 2020. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη είναι αναπόσπαστο κομμάτι για την επιτυχία μιας εταιρείας και των ανθρώπων της και προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε με όλες τις δυνάμεις μας”.
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Πέτρος Φιλίππου, ανέφερε στην ομιλία του ότι “η οικονομία χρειάζεται επενδύσεις για να πάει μπροστά. Το ίδιο και η περιοχή μας η Ανατολική Αττική”. Απευθυνόμενος στον κ. Σελαλμαζίδη τόνισε: “Το ότι τολμάτε και επενδύεται αυτή τη περίοδο στη χώρα μας αποτελεί εθνικό έργο όχι μόνο για την επιχείρηση και τους εργαζόμενους αλλά και για τη χώρα μας”. Ο δήμαρχος Παλλήνης, Αθανάσιος Ζούτσος επεσήμανε στην ομιλία του την προσπάθεια που κάνει η Praktiker Hellas πανελλαδικά “να επενδύει χρήματα σε μια εποχή όπου το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι δύσκολο σε συνθήκες πολύ αρνητικές, όταν εισφορές και φόροι σχεδόν ισοφαρίζουν τις εισπράξεις μιας επιχείρησης, κάτι που ελπίζουμε σύντομα να αλλάξει στη χώρα μας”.
Επίσης, χαρακτήρισε πολύ θετικό το γεγονός ότι η εταιρεία επέλεξε να επενδύσει στην Ανατολική Αττική και πρόσθεσε ότι είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας για την τοπική κοινωνία. H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα και βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως. Η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 400 προμηθευτές εκ των οποίων το 76% είναι σημαντικές εταιρίες στην Ελλάδα (παραγωγοί ή εισαγωγείς), στηρίζοντας την αγορά και την οικονομία της χώρας.
Η είσοδος της Praktiker Hellas στην ελληνική αγορά, σηματοδότησε την εισαγωγή της φιλοσοφίας “Φτιάξ’ το μόνος σου” (Do-it-Yourself) στην Ελλάδα, προτείνοντας ολοκληρωμένες ιδέες, λύσεις και υπηρεσίες για το σπίτι, τον κήπο, το αυτοκίνητο, τις κατασκευές και τον ελεύθερο χρόνο. Σήμερα η Praktiker Hellas παρέχει στους πελάτες της μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία ενώ ξεχωρίζει για την άριστη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στα 16 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα αλλά και μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Από τον Απρίλιο του 2014, η Praktiker Hellas αποτελεί μέλος του καναδικού ομίλου Fairfax Financial Holdings Limited, που από το 1985 είναι γνωστός για το σημαντικό του ιστορικό επιτυχημένων επενδύσεων σε διεθνείς εταιρίες με ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης καθώς και για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη εταιρικών αξιών.