Παρά τις αντίξοες συνθήκες, η ελληνική ναυτιλία καταβάλει μέγιστες προσπάθειες για να συνεχίσει στον δρόμο προς την ανάπτυξη. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, τρεις ναυτιλιακές προχώρησαν σε παραγγελίες πλοίων, που ξεπερνούν συνολικά τα 300 εκατ. δολάρια.
Η Evalend Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη παρήγγειλε από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai 2 LPG carriers, χωρητικότητας 40.000 cbm, έναντι 45,7 εκατ. δολαρίων έκαστο. Η παράδοση θα γίνει την περίοδο 2022-2023.
Η Maran Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση προέβη σε παραγγελία για LNG carrier, χωρητικότητας 174.000 cbm, έναντι 186 εκατ. δολαρίων. Η παράδοση του πλοίου, το οποίο θα ναυπηγηθεί στο νοτιοκορεάτικο Samsung, αναμένεται το 2023.
Το ναυπηγείο Samsung επέλεξε και η Unisea Shipping, του Αδαμάντιου Λαιμού όπου παρήγγειλε δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 156.000 dwt, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2022. Η παραγγελία υπολογίζεται στα 55 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμα:
Ο “χρησμός” της εφοπλιστικής οικογένειας Φειδάκη στον δρόμο προς την ανάπτυξη