του Βάιου Κρόκου
Απρόβλεπτες είναι οι καταστάσεις το επόμενο διάστημα σε οικονομικό επίπεδο καθώς η εξέλιξη της πανδημίας και οι συνέπειες αυτής δημιουργούν ένα ασφυκτικό πλαίσιο για τις επιχειρήσεις. Η δυσκαμψία σε οικονομίες – ιδιαίτερα όπως η ελληνική που βίωσε πολυετή κρίση – είναι έκδηλη. Κατα γενική ομολογία, μεσογειακές χώρες αλλά και η Τουρκία που βασίζονται στο τουριστικό προϊόν ή την εστίαση θα δεχθούν ισχυρές πιέσεις. Αρκετοί αναμένεται να είναι οι κλάδοι που θα αναζητήσουν ρευστότητα και οι επισφάλειες σε διάφορους κλάδους (εστίαση, υπόδηση κ.α) θα είναι σημαντικές.
Αυτά περιέγραψε, μεταξύ άλλων, ο κ. Γιώργος Κουτούζος, Head of Sales and Account Management, Euler Hermes κατά την ομιλία του στο πρόσφατο Insurance Intermediaries Forum μιλώντας για την ασφάλιση πιστώσεων εν καιρώ COVID-19
Υπό αυτό το πλαίσιο, οι επιχειρήσεις αναζητούν διάφορους τρόπους θωράκισης και η ασφάλιση πιστώσεων έρχεται να συμβάλει με τρόπους όπως:
Πρόληψη: Αξιολόγηση της οικονομικής και συναλλακτικής κατάστασης των πελατών – Προστασία της επιχείρησης από τις επισφάλειες
Αποζημίωση: Σε προκαθορισμένο διάστημα – Ενίσχυση της ρευστότητας της επιχείρησης
Διεκδίκηση: Της απαίτησης σε περίπτωση ζημιάς – Μεγιστοποίηση της δυνατότητας είσπραξης των απαιτήσεων
Σύμφωνα με τον κ. Κουτούζου, η ασφάλιση πιστώσεων θα θωρακίσει – τα ήδη κεκτημένα -, δηλαδή, το μεγαλύτερο μέρους του ενεργητικού της (απαιτήσεις). Κύριο στοιχείο επίσης είναι η ανάπτυξη του πελατολογίου, ένας τομέας στον οποίον η ασφάλιση πιστώσεων μπορεί να διελευκάνει το και να αναδείξει τον ασφαλέστερο τρόπο ανάπτυξης
“Μια επιχείρηση που σέβεται την περιουσία της, θέλει να έχει δυναμική παρουσία στις επόμενες γενιές και την επόμενη μέρα στην αγορά, θα πρέπει να θωρακίσει τα μετόπισθεν”, κατέληξε ο κ. Κουτούζος.
Δείτε εδώ την σχετική παρουσίαση
Πηγή: insuranceworld.gr