του Βάιου Κρόκου
Ισχυρά οικονομικά μεγέθη, υψηλή φερεγγυότητα, εν εξελίξει επενδύσεις και ψηφιακός μετασχηματισμός προς όφελος συνεργατών, πελατών και μετόχων. Με οδηγό αυτά τα στοιχεία, την νέα εταιρική ταυτότητα που παρουσιάστηκε επισήμως τις προηγούμενες μέρες και με την στήριξη του ομίλου Fairfax, η Eurolife στοχεύει σε περαιτέρω μεγέθυνση των εργασιών.
Κατά την σημερινή διαδικτυακή ενημέρωση των δημοσιογράφων για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου της Eurolife FFH Ασφαλιστικής, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου περιέγραψε την νέα διαμορφωθείσα κατάσταση εν μέσω COVID-19, σχολιάζοντας πως οι ενέργειες ήταν άμεσες σε επίπεδο εσωτερικών εργασιών, με ψηφιακά εργαλεία τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες.
Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 134,74 εκ. ευρώ. Σημαντικό στοιχείο, όπως σημείωσε ο κ. Σαρρηγεωργίου ήταν η μεγάλη άνοδος του underwriting profit κατά 60%. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρεία μεγάλωσε κατά την περσινή περίοδο, αν αναλογιστεί κανείς την αύξηση 17% στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων που διαμορφώθηκε στα 508 εκατ. ευρώ.
Σημαντικό στοιχείο αποτελούν επίσης η υψηλή φερεγγυότητα για την εταιρεία, η οποία δεν συνυπολογίζει τα μεταβατικά μέτρα στους σχετικούς δείκτες: Για τον κλάδο Ζωής ο SCR διαμορφώνεται στο 160% και για τις Γενικές Ασφαλίσεις στο 150%
Σε άλλα στοιχεία
-Σημαντική ήταν η αύξηση του δείκτη Ισοδύναμων Ετησιοποιημένων Ασφαλίστρων (APE), ύψους 15%.
-Σύμφωνα με την διοίκηση, το 2019 χαρακτηρίστηκε, επίσης, από αύξηση στο σύνολο ενεργητικού, το οποίο ανήλθε στα 3,3 δισ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια άγγιξαν τα 720 εκατ. ευρώ.
-Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (11% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 19% στις Ασφάλειες Ζωής και 3,4% στις Γενικές Ασφάλειες.
-Παράλληλα, ο όμιλος κατέβαλε την περσινή χρονιά 280 εκατ. ευρώ συνολικά σε αποζημιώσεις, οι οποίες αφορούσαν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Σύμφωνα με τον κ. Σαρρηγεωργίου η Eurolife συνεχίζει τις προσπάθειες στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού με έργα υποδομής. Το 2019 επένδυσε 2,6 εκατ. ευρώ σε ένα πρόγραμμα τριών βασικών σημείων:
-Πρόσθεσε νέες δυνατότητες στο Eurolife Partners, το ήδη ευέλικτο και αποτελεσματικό portal για τους συνεργάτες του.
-Έθεσε σε λειτουργία ένα καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM), σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Salesforce.
-Λάνσαρε το EurolifeConnect, ένα online εργαλείο μέσω του οποίου οι πελάτες του έχουν πλήρη εικόνα των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους.
Οι υψηλές επιδόσεις του Ομίλου Eurolife FFH έρχονται να επιβεβαιώσουν το υγιές επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης που εφαρμόζεται με συνέπεια, αλλά και την εμπιστοσύνη που δείχνουν τόσο οι πελάτες όσο και οι συνεργάτες, σχολίασε ο κ. Σαρρηγεωργίου ο οποίος επεσήμανε μεταξύ άλλων:
«Η αναπτυξιακή πορεία μας επιβεβαιώνεται από τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα του 2019. Ήταν μια χρονιά σημαντικών επενδύσεων και κομβικών στρατηγικών επιλογών που εδραίωσαν την αξιοπιστία μας, την οποία χτίζουμε με συνέπεια και όραμα, τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες μας. Ταυτόχρονα, αναπτύξαμε πολλές δράσεις για την κοινωνία και τους ανθρώπους, μέσα από το πρόγραμμά μας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζοντας το έργο κορυφαίων οργανισμών της χώρας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε και φέτος με την ίδια δυναμική. Το 2020 είναι μια χρονιά ανανέωσης για εμάς, καθώς έχουμε, πλέον, λανσάρει τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και μια πιο φρέσκια, αισιόδοξη και σύγχρονη εικόνα. Μέσα σε μια παγκόσμια συγκυρία που θέτει νέα δεδομένα, επιδίωξή μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι, ώστε να ανταποκρινόμαστε με ακόμα μεγαλύτερη φροντίδα στις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται».