Την Δευτέρα, αναλαμβάνει τα ηνία της ΑΒ Βασιλόπουλος ο Νίκος Λαβίδας.
Ο νέος Brand President της αλυσίδας είναι ο πέμπτος τα τελευταία 11 χρόνια, επικεφαλής στον όμιλο ΑΒ σε μια καθόλου εύκολη αποστολή…
Από το 2009 έως το 2010 ο κ. Λαβίδας εργάστηκε ως διευθύνων σύμβουλος στην Kraft Foods Hellas.
Το 2010 εντάχθηκε στο δυναμικό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» όπου παρέμεινε έως το 2019. Εκεί μέσα από διαδοχικούς ρόλους, ξεκινώντας από τη θέση του επικεφαλής στρατηγικής και ανάπτυξης έως και τη θέση του γενικού διοικητικού διευθυντή συμμετείχε στην αναδιοργάνωση της εταιρείας, αλλά και σε μια σειρά στρατηγικών εξαγορών, με πλέον σημαντική αυτή της «Μαρινόπουλος», που τελικά δημιούργησαν τη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Από το 2019 έως και σήμερα ο κ. Λαβίδας εργάστηκε στην Upfield (στην οποία πέρασε ο έλεγχος της «Ελαΐς» στα τέλη του 2017) ως γενικός διευθυντής, υπεύθυνος για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου, της Αλβανίας, καθώς και 10 ακόμη άλλων χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Η τοποθέτηση του Νίκου Λαβίδα έρχεται σε μια πολύ δύσκολη περίοδο όχι μόνο για την αγορά που πιέζεται ασφυκτικά από τη μείωση της κατανάλωσης αλλά και για την αλυσίδα.
- Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων μπορεί τους τελευταίους μήνες να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε αξία, -αυτό οφείλεται στον πληθωρισμό και στις ανατιμήσεις-, ωστόσο οι πωλήσεις σε όγκο υποχωρούν από τις αρχές του έτους σημαντικά.
Μοναδική εξαίρεση, σύμφωνα με πηγές της αγοράς αποτελεί ο Ιούλιος όπου η αγορά έπιασε τα μεγέθη του Ιουλίου του 2021, κάτι που αποδίδεται στο αυξημένο τουριστικό ρεύμα.
Από την άλλη πλευρά η ΑΒ Βασιλόπουλος, ο ελληνικός βραχίονας του Βέλγο-Ολλανδικού ομίλου Ahold-Delhaize, που από το 2016 και μετά προσπαθεί, ανεπιτυχώς μέχρι στιγμής, να βρει τον βηματισμό της έχει χάσει μερίδια και καταναλωτές με αποτέλεσμα να έχει υποχωρήσει στη νούμερο 3 θέση του κλάδου πίσω από τον Σκλαβενίτη και τη Lidl βάσει όγκου πωλήσεων.
Σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος το τελευταίο διάστημα η αλυσίδα έχει προχωρήσει σε μπαράζ προσφορών και διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων franchise.