Ξεκίνησε η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1110, που αποτέλεσε πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ. Στον αριθμό αυτό οι πολίτες, χωρίς χρέωση, έχουν τη δυνατότητα να ζητούν ενημέρωση σχετική με τον κορωνοϊό, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας και να αναφέρουν περιπτώσεις ατόμων που χρήζουν υποστήριξης.
Το βασικό μήνυμα του Κέντρου είναι: «Όχι πανικός. Συνεργασία, πειθαρχία, υπευθυνότητα». Λειτουργεί ως «μαξιλάρι απορρόφησης των κραδασμών», προσφέρει ενημέρωση, ψυχραιμία, οδηγίες και ο πολίτης δεν νιώθει εγκαταλειμμένος ενώ δεν επιβαρύνεται και το δημόσιο σύστημα Υγείας, τονίζουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ οι εθελοντές ιατροί που το λειτουργούν.
Με αφορμή τη δράση ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΙΣΑ Γιώργος Πατούλης υπογραμμίζει: «Κανένας πολίτης δεν είναι μόνος. Ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξής τους. Μέσα από τις καταγγελίες στο τηλεφωνικό κέντρο 1110, θα ενταθούν στοχευμένα οι έλεγχοι στην αγορά, ενώ παράλληλα θα γίνει χαρτογράφηση των ευπαθών ομάδων που έχουν άμεση ανάγκη φροντίδας. Όλοι μαζί ενωμένοι σαν μία γροθιά δίνουμε αυτή την εθνική μάχη και θα την κερδίσουμε».
Συνολικά τα στοιχεία της λειτουργίας του Κέντρου κατά τις τέσσερις πρώτες ημέρες λειτουργίας του (έως το μεσημέρι της Παρασκευής) είναι: 10.058 κλήσεις εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 7.016 (70%). Οι περισσότερες σε ποσοστό 61% προερχόντουσαν από γυναίκες. Το 85% ήταν από δήμους της Αττικής και 3% από της Θεσσαλονίκης. Το 57% ζητούσε ιατρικές οδηγίες σχετικά με τον κορωνοϊό, το 7% επιθυμούσε ψυχολογική υποστήριξη, το 34% αναφέρθηκε σε αιτήματα κοινωνικής παρέμβασης (τρόφιμα, φάρμακα κ.ά.) και το 2 % των πολιτών κατήγγειλε φαινόμενα αισχροκέρδειας.