Σταδιακή αύξηση παρουσιάζει η επισκεψιμότητα στα 3 malls της Lamda Development, στο The Mall Athens, το Golden Hall στο Μαρούσι και το Mediteranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, ενώ βελτίωση σημειώνει και ο δείκτης των πωλήσεων ανά επισκέπτη.

Κι αυτό γιατί λόγω κορωνοϊού, όσοι πάνε στα καταστήματα, πάνε στοχευμένα για να ψωνίσουν κι όχι για …window shopping. Eξ’ ού και το νούμερο που δείχνει ότι ενας στους δύο επισκέπτες των malls ψωνίζει.

Οσον αφορά τις απώλειες από τα ενοίκια των καταστημάτων στα τρία malls φθάνουν, λόγω της μείωσης των ενοικίων, συνολικά τα 12,2 εκατ. ευρώ.

Όπως προκύπτει από τα νούμερα που παρουσιάστηκαν στους αναλυτές για την περίοδο Μαρτίου -Αυγούστου το μερίδιο των απωλειών (μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας λόγω και της συμμετοχής της Varde Partners στα δύο από τα τρία εμπορικά κέντρα) για τον όμιλο, είναι στα 8,4 εκατ. ευρώ.

Πώς προκύπτουν αυτές οι απώλειες;

Καταρχάς από τη μείωση του 40% επί των ενοικίων του συνόλου των καταστημάτων για την περίοδο Μαρτίου και Ιουνίου, του 70% επί του συνόλου για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο κατόπιν της σχετικής απόφασης για μία επιπρόσθετη μείωση 30% από τη διοίκηση του ομίλου και μείωση ενοικίου 40% για τον Ιούλιο και Αύγουστο στα εστιατόρια, τους κινηματογράφους και τους χώρους διασκέδασης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ